close
Trouble he will find you, no matter where you go, oh oh
不管躲去哪 麻煩總能找上你 哦哦
No matter if you're fast, no matter if you're slow, oh oh
不管你是快 不管你是慢 哦哦
The eye of the storm or the cry in the morn, oh oh
在清晨嚎啕大哭 就像暴雨突襲
You're fine for a while but you start to lose control...
你平靜了一會 卻又開始失去控制...
He's there in the dark
他就在黑暗中
He's there in my heart
他就在我心裡
He waits in the wings
他在幕後等待
He's gotta play a part
伺機粉墨登場
Trouble is a friend yeah trouble is a friend of mine
麻煩是朋友 是的 麻煩是我的一個老朋友
Ah ooh...
啊噢...
Trouble is a friend but trouble is a foe, oh oh
麻煩是朋友 可他是魔鬼 哦哦
And no matter what I feed him he always seems to grow, oh oh
而且不管餵他什麼 他似乎一直在生長 噢噢
He sees what I see and he knows what I know, oh oh
他能見我所見 他能感我所想 噢噢
So don't forget as you ease on down the road...
所以將來不要因為一時的安寧就忘了他的存在
He's there in the dark
他就在黑暗中
He's there in my heart
他就在我心裡
He waits in the wings
他在幕後等待
He's gotta play a part
伺機粉墨登場
Trouble is a friend yeah trouble is a friend of mine
麻煩是朋友 是的 麻煩是我的一個老朋友
oh oh
噢噢
So don't be alarmed if he takes you by the arm
所以當他拉住你的手臂 別驚慌
I won't let him win but I'm a sucker for his charm
我不會讓他贏 但我臣服在他腳下
Trouble is a friend yeah trouble is a friend of mine
麻煩是朋友 是的 麻煩是我的一個老朋友
ah ooh
啊噢
How I hate the way he makes me feel
我多麼恨他所給我的感覺
And how I try to make him leave,
該如何才能讓他離開
I try, oh oh I try.....
我努力的試著 哦哦 我試著
arrow
arrow
    全站熱搜

    我愛夏天~ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()