close

Duffy - Warwick Avenue (沃裏克大街)

When I get to Warwick Avenue
當我到了沃裏克大街的時候
Meet me by the entrance of the tube
在地鐵的入口處與我碰面
We can talk things over a little time
只需要一點時間 我們就能把話說清楚
Promise me you won't stay by the line
答應我你不會停留在停止線旁邊

When I get to Warwick Avenue
當我到了沃裏克大街的時候
Please draw the best and be true
請描繪出最好最真的
Don't say we're okay just because I'm here
別說什麼因為我在這 我們倆就沒問題
You hurt me bad but I won't shed a tear
你嚴重地傷害了我 但我一滴眼淚也不會流

I'm leaving you for the last time baby
我將最後一次離開你 寶貝
You think you're loving but you don't love me
你以為你在愛著但其實你並不愛我
I've been confused outta' my mind lately
我最近內心迷惘不已
You think you're loving but I want to be free
你以為你在愛著但我渴望自由
Baby you've hurt me
寶貝 你已經傷害了我

When I get to Warwick Avenue oh
當我到了沃裏克大街的時候 噢
We'll spend an hour but no more than two
我們將花不到兩個小時的時間
Our only chance to speak all slow
這是我們慢慢把話說清楚的唯一機會
I showed you the answers now here's the door
我給了你答案 現在大門就在這裡

When I get to Warwick Avenue
當我到了沃裏克大街的時候
I'll tell you baby, that we're through
我會告訴你 寶貝 我們已經結束了

I'm leaving you for the last time baby
我將最後一次離開你 寶貝
You think you're loving but you don't love me
你以為你在愛著但其實你並不愛我
I've been confused now that my mind left
我內心迷惘不已靈魂出竅
You think you're loving but you don't love me
你以為你在愛著但其實你並不愛我
I want to be free, baby you've hurt me.
我渴望自由 寶貝 你已經傷害了我

All the days spent together, I wish for better
那些我們一起度過的日子 我希望它們更加美好
But I didn't want the train to come, now it's departed
但我不希望地鐵到站 現在到了分離的時候
I'm broken hearted, seems like we never started.
我的心靈已然破碎 彷彿我們從未開始過
All those things here together
這裡的一切事情
When I wished for better
在我渴求變得更好的時候
And I didn't want the train to come
但我不希望地鐵到站


arrow
arrow
    全站熱搜

    我愛夏天~ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()